tisdag 19 juli 2011

Vad tiden går fort!

I torsdags var jag på Fredriksdalsteatern med några kära släktingar! En trevlig föreställning med mycket humor! Fredagen var den "Stora dagen D"! Semsterkänsla hela dagen och sedan en otroligt skön känsla när jag kom hem! Wow, sedan började det: Väla på lördagen, mor på söndagen, tygrea med kompisen på måndagen och sedan idag familjeutflykt till Malmö, 3/4 av familjen. Imorgon är det dags för läkarbesök med gamla mor! Visst är det underbart med semester, alla gulliga människor, som vill hjälpa till att fylla tiden, så jag inte blir en soffliggare!
Vilken tur att jag har min hobby att koppla av med, hade nog blivit tokig annars! Har gjort färdig block tre nu i min första försök att göra en bonad med broderier i blocket.
Bifogar lite bilder, för de som inte redan tröttnat på mitt blaj!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar