lördag 18 juni 2011

YES, YES, YES


Jaha, då är det äntligen slut. Jag har sytt en kvilt på beställning! Sydd av 10-gruppens tyger, lätthanterliga, färg- och mönsterrika! Jag hittade en kul beskrivning att använda till blocken och nu är den färdigsydd, välsydd och välkviltad! Jag hoppas att mottagaren kommer att trivas med sin kvilt.
Nu skall jag fortsätta med min Down in the garden, prova på nya block och tillverka nya UFO:n. Har varit på Quilt Passion åtskilliga gånger och har alltid lyckats få med mig lite nya mallar, tyger, tips osv, så nu skall här sys för glatta livet!!!!!

3 kommentarer:

  1. Visst är det roligt med UFON,,men ännu roligare när de är färdiga!!!!Kramis evaj

    SvaraRadera
  2. Så läcker den blev! Inget Ugly över den!!
    Kram Kerstin

    SvaraRadera
  3. Den blev jättefin.
    Förstår att det är svårt att åka från QP utan att handla något. Tänk dig hur det är att bo där en vecka ....
    Kram

    SvaraRadera