lördag 4 februari 2012

OJ VAD TIDEN GÅTT FORT!!!!

Har inte varit flitig på Bloggen, men har fått sytt lite! Har under januari månad varit i Mörarp tre gånger och handlat på Åsas rea/utförsäljning. Quilt Passion har stängt nu!


Denna är sydd av "reatygerna"! Lyckades alldeles själv, men hade erbjudande från Kerstin och Carmen, att höra av mig, när/om jag körde fast!!!! Sedan har jag sytt en väska av ett nyinköpt mönster. Prototyp gjord av mindre älskade tyger!






Tja, för övrigt rullar livet på! Överlevt julfirande, jobbar fortfarande 50% och på den något instabila arbetsplatsen, men om några år är säkert allt på rätt kurs igen, sa optimisten!!!!

Vi har i alla fall äntligen fått lite vinter och jag har tagit en vinterbild i kompisens trädgård.

2 kommentarer:

  1. Vilka fina väskor du har sytt! Ja, jag besökte också Åsa i hennes sista öppetvecka och det blev en hel del köpt. Ni har mer vinter än vi har ser jag! Kram

    SvaraRadera
  2. Så snygg väskan blev!! Kram Kerstin

    SvaraRadera